Kedai online Angah Lin ada berbagai produk Kecantikan, kesihatan dan terbaik untuk anda sekeluarga

Anda ingin sihat dan slim?

TELAH MUNCUL - PERFECT SLIM PATCH





Tampal, Tidor, Sihat dan Slim
Cuma tampal dan lekat ditapak kaki anda selama 6-8 jam sewaktu tidur & anda akan terasa perubahannya. Tanpa perlu ubat-ubatan, diet dan senaman
.

Kesan ke atas pemakaian "Perfect Slim & Detoxification"
  • Membantu menyingkirkan toksin dlm badan
  • Membantu mengurangkan berat badan
  • Mengurangkan sakit2 sendi / badan, bengkak kaki, sakit lutut
  • Mencantikkan kulit
  • Membantu mengaktifkan sel2 badan
  • Meningkatkan kadar metabolisme
  • Membantu mendapatkan tidur yg lena
  • Membantu melegakan kekejangan yg sering dialami
  • Membantu mengawal selera makan
  • Membantu menguatkan sistem imunisasi badan. CUMA RM95 sekotak
PROMOSI !!!

Beli 4 kotak hanya RM 300 sahaja dan anda layak menjadi pengedar perfect life dan nikmati pelbagai keistimewaan dan bonus lumayan sebagai pengedar. Hubungi saya untuk maklumat lanjut.

testimoni pengguna
Saya telah melahirkan anak yang ketiga. Berat badan semakin mendadak naik sehingga 70kg apabila mengandungkan anak yang ketiga. Saya telah menggunakan pelbagai jenis produk penurunan berat badan. Tapi tetap tidak berhasil sehinggalah rakan saya memperkenalkan dengan Perfect slim berat saya mampu turun sehingga 63kg dalam tempoh yang singkat. Iaitu satu produk yang hanya tampal dikaki mampu mengembalikan keyakinan dan penampilan saya. Terima kasih Perfect slim. Nani (34 thn)-0126831364

Saya sering mengalami sakit belakang dan sakit kepala yang teruk tapi setelah memakai slimming patch Perfect Slim, sakit belakang saya telah hilang sepenuhnya dan saya boleh tidur ngan selesa, begitu juga sakit kepala saya berkurangan. Disamping itu badan saya terasa lebih ringan dan sihat juga kulit bertambah bersih dan halus. Saya sudah boleh memakai baju lama saya kembali!! Seronokkan!! Adura 019-3099930

Lutut saya selalu mengalami kesakitan dan sukar untuk mendaki tangga.
Sejak memakai slimming patch saya sudah mampu mendaki tangga seperti biasa.. badan terasa ringan dan juga sistem penghadaman bertambah baik. Badan pun kurang terasa sengal2. Hafsah 019-9040582
(64thn)


Saya sering lenguh-lenguh dan bengkak di bahagian kaki. Selepas memakai koyok ini hanya
untuk sehari, saya sudah boleh berjalan seharian membeli-belah kelengkapan raya. Azizah, Pandan Indah Sering mengalami sakit-sakit belakang, lutut dan kaki. serta mempunyai tubuh yang gempal dan tidak sesuai dengan ketinggian. Banyak produk telah digunakan tapi tidak berhasil untuk menurunkan berat badan dan menghilangkan sakit-sakit yang dialami sehinggalah saya berjumpa dengan Perfect slim. Berat badan saya turun 3kg dalam tempoh 5 hari, sakit lutut serta kaki saya juga turut hilang. Saya Kini bebas melakukan apa2 aktiviti tanpa halangan. Jasmine (50thn) Melawati